24 Mart 2013 Pazar

39

Bugün yaşgünüm... Kendimi çok iyi hissettiğim bir yaşta olduğum bir gün..

İçimin dışımın çok daha bütünsel ve ahenk içerisinde hareket ettiği, kendimi her zamankinden daha fazla sevdiğim bir zam ''an '' da olduğum bir gün...

Etrafımda ki herkesi; her canlıyı, doğayı  daha fazla önemsediğim  bir gün...

Basiti yücelttiğim, abartıdan kaçındığım, yapmacık olamayacak kadar ustalaştığım bir yaşta olduğum bir gün...

Zamanla herkesi daha fazla severken; bazılarını kalbimde çok farklı yerlere koyduğumu açıkça söylemekten yüksünmediğim bir gün..

Daha fazla esnemeye; duvarlarımı yıkmaya çaba sarf ettiğim ; dogma düşüncelerden; önyargılardan çok daha fazla kaçındığım bir gün...

Kendimi sonuna kadar dişi hissettiğim, kadınlığımdan; akıllı olduğum kadar gurur duyduğum bir gün...

Keşke'lerimin sonuna geldiğim bir gün...

Sürprizlerin kendiliğinden gelmediğini, sürprizleri yaratabildiğimi idrak ettiğimi bir gün...

Hayatı iyisiyle kötüsüyle; getirisi götürüsüyle; hataları sevapları ile çok daha fazla sevdiğim; yaşama ve yaşamaya doyamadığım bir gün...

Dostlarıma, aileme, çocuklarıma; beni ben yapan herkese teşekkürü borç bildiğim bir gün...

Sahip olduğum herşeye  şükrettiğim bir gün...

Gelen yıllardan korkmadığım aksine adeta içime sokacakmışım gibi kucakladığım bir gün...

Varsın gelsin öyle ise yıllar; ardı ardına...Ümit ve umut oldukça... Böyle günler çoğaldıkça..

Bekliyorum seni 40))






6 yorum:

  1. Nice senelere Ipekcim, iyi ki varsin...

    YanıtlaSil
  2. saol Ebrucum..Hepbirlikte daha nice süprizli, keyifli yıllara...

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel her zaman ki gibi)) sen de Bize cok sey kattin hala da katiyorsun CNm iyi ki varsin) buarada Benim de inanilmaz bir yaratma gucum oldugunu farkettim AMA isin kotusu kotu senaryolar da gercege donusuyor) hayata Ve yasanacak guzel gunlere diyelim o zaman)))opuldunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çisemcim yaratıcı gücümüzü başka güzelliklere dönüştürdüğümüz an başkalaşacak hayatımız )) 30 sene su gibi aktı gitti bir 30 seneyi daha sindirererek, içimize çekerek yaşayalım derim..
      öperim

      Sil
  4. Canım arkadaşım,
    iyi ki varsın!
    ve iyi ki kendini geliştirebilen, içindeki ve çevrendeki güzellikleri keşfetmeye çalışan bir insan olmaya çalışıyor, bunun için birebir çaba harcıyorsun.
    Hep yerimizde saysak, hep o eski "ben" olsaydık neye yarardı değil mi hayat? Ne de olsa hayat, bir yolculuk aslında. Kendimizi keşfedeceğimiz, kendimizi zenginleştireceğimiz, etrafımızdakilere güzellik ve iyilik katacağımız bir yol hayat benim için. Seninle bu yolda yürüdüğümüz için mutluyum!
    İyi ki varsın...
    İyi ki bana eşlik ediyorsun... Kimi zaman daha sık kesişiyor yollarımız, kimi zaman başka güzellikleri keşfetmek ve yeni deneyimleri yaşamak adına biraz uzaklaşıyoruz birbirimizden... Ama esas önemli olan kalplerimizde birbirimize duyduğumuz sevgi ve hoşgörü. Bu ikisi yaşamaya devam ettikten sonra varsın zaman ve mekan bizi ayrı koysun.

    love you!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim denilecek yazılacak çok şey var .. Bizi biz yapan şeyler hakkında.. Ama bazen de geçmişe değil geleceğe odaklanmak bizi daha çok büyütüyor, geliştiriyor.Bence de en önemlisi zaman ve mekandan bağımsız olarak kalplerimizin bir olması..
      Ben de seni öpüyor ve iyi ki varsın diyorum..:))

      Sil

Hoş geldim!

Yeni yılın ertesi, annemin başka diyarlara intikal edişinin tam göbeği, oğlumun yeni yaşının hemen öncesi bir zamanlardan merhaba! Uzun bir ...